sobota, 23 kwietnia 2016

Prorok Codzienny #1

Chciałam Wam tylko powiedzieć, że rozdział się na razie nie pojawi. Matura i niechęć do wszystkiego jednak wygrały. 
Tak czy siak, post na Pod osłoną świtu będzie pewnie dopiero w połowie maja, czyli, jakby nie patrzeć, za miesiąc. Chcę najpierw uporać się z wszystkim, a potem na spokojnie wrócić do publikacji. I pisania, nie tylko POŚ-a, ale również Stop Dreaming, o które się tak upraszacie :)
I to tyle. Dzisiaj krótko i na temat. Zapraszam Was do obserwowania facebooka i SD, gdzie pewnie pojawi się niedługo jedna z napisanych kilka miesięcy temu miniaturek ;)

Powodzenia wszystkim maturzystom, dużo weny bloggerowym pisarzom, radości i uśmiechu całej reszcie i do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Hej, mam nadzieję, ze matury mijają w miarę bezproblemowo :) a po nich szykują Ci się mega długie wakacje, wiec żyć, nie umierać ;). z niecierpliwością czekam na rozdział i zapraszam na nowosć na niezaleznosc-hp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żal, dlaczego ja nie widziałam tej notki? Normalnie wstyd.
    Jesteś po maturkach, wszystko poszło supi, szczególnie polski i ang, jestem mega z ciebie dumna, duszyczko.
    Czekam teraz wiernie na rozdział (ponoć ma być dzisiaj? Hmmm).
    W sumie czekam na jutro też.
    Pozdrawiam.
    Kasia vel Fanka Numero Uno.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń